HIŠNA PRAVILA

Dragi gostje,

lepo pozdravljeni v naših apartmajih Vile Emona. Če si želite zagotoviti prijetno bivanje in preprečiti kakršnekoli nesporazume, si prosim preberite naša hišna pravila. Ob vaši prijavi v naše apartmaje za nas namreč pomeni, da ste z njimi seznanjeni, se z njimi strinjate in se jih boste boste v celoti držali.

SPLOŠNE INFORMACIJE

 

  • Kontakt za podporo strankam: +386 31 702 940 (Telefon / WhatsApp / Viber  / Signal).
  • Brezžični internet je na voljo v celotni hiši in je brezplačen.
  • Odjava poteka do 10:00 ure zjutraj, prijava pa je možna od 15.00 do 22.00 ure.
  • Če nameravajo gostje prvi dan prispeti po 22.00 uri, morajo o tem predhodno obvestiti gostitelja.
  • Vila Emona bo apartma očistila in pripravila pred vašim prihodom.
  • Osebje ne sme vstopiti v apartmaje ali uporabljati gostovih osebnih stvari, razen v primeru predhodne najave in ob dovoljenju gosta. Osebje lahko vstopi v prostore v odsotnosti gosta samo v primeru čiščenja apartmaja in menjave posteljnine. V prostore lahko vstopi tudi, kadar obstaja najmanjši razlog, da so prostori ali gost ogroženi oziroma da so resno kršena interna pravila.
  • Med bivanjem vas prosimo, da ohranite naše okolje in racionalno uporabljate vodo ter elektriko.
  • Vila Emona ni odgovorna za kakršnokoli izgubo, krajo ali poškodbo vaše lastnine, medtem ko bivate v naših prostorih.
  • Prosimo, da klimatska naprava v vaši sobi ni vklopljena, ko so odprta okna ali vrata na terasi.
  • Električna energija je 220 V.
  • Prosimo, da kot dober gost, previdno uporabljate prostore, ki so vam na voljo, opremo in inventar.
  • Poškodbo ali ugovor na servis prosimo prijavite službi za stranke.
  • Upoštevajte, da ste odgovorni za škodo, ki nastane po vaši krivdi ali krivdi osebe, za katero ste odgovorni, in da ste jo dolžni plačati.
  • Obvestila o požarni varnosti se nahajajo hodnikih, zato jih preberite in upoštevajte.
  • Izgubljene in najdene predmete prijavite službi za stranke.
  • Tihe ure v Vili Emona potekajo med 22:00 in 08:00 uro.

HIŠNA PRAVILA

 

  • Prosim, poskrbite za najeto stanovanje.
  • V apartmajih in preostalih notranjih prostorih kajenje ni dovoljeno. Po slovenski zakonodaji je kajenje v vseh zaprtih prostorih prepovedano.
  • V prostorih ni dovoljeno uporabljati nobenih drog.
  • Zabave ali dogodki v nastanitvi niso dovoljeni.
  • Obvezno recikliranje splošnih odpadkov / plastike / papirja / organskih odpadkov – koši za smeti se nahajajo pred Vilo Emona. Za steklene odpadke pa se javni koš nahaja v skupnem prostoru na ulici.
  • Dodatkov za apartmaje (blazine, odeje, brisače in podobno) ni dovoljeno odnašati iz stanovanja.
  • Prepovedana je uporaba brisač, ki jih ponuja Vila Emona, za čiščenje čevljev, tal, miz itd. Če potrebujete dodaten čistilni material, le vprašajte in z veseljem vam ga bomo zagotovili.
  • V apartmaje Vile Emona je strogo prepovedano vnašati vnetljive ali eksplozivne materiale in predmete z neprijetnim vonjem.
  • Ko zapustite sobo, zaprite okna in pipe za vodo, prav tako izklopite električne naprave.
  • Gost, ki bo namerno ali po naključju povzročil škodo v Vili Emona, bo moral povrniti celoten znesek škode. Znesek škode se bo bremenil na kreditni kartici gosta v največ 48 urah po njegovem odhodu, če gost škode ob odhodu ne bo prijavil oziroma znesek škode že pred odhodom plačal osebno.
  • Stanovanje, ki ste ga najeli, ste dolžni ob odhodu zapustiti – čisto, urejeno in nepoškodovano.
  • Terasa mora biti čista (brez ostankov praznih pločevinke, steklenic, polnih pepelnikov itd.)
  • Prosimo, da osebje takoj obvestite o vseh pomanjkljivostih ali napakah v sobi ali morebitnem nezadovoljstvu s storitvijo.

HRUP

 

  • Spoštujte mir ter tišino v stanovanju in skupnih prostorih.
  • Tihe ure v Vili Emona potekajo med 22:00 in 08:00.
  • Ob prihodu ali odhodu v/iz apartmaja bodite čim tišji, da ne motite sosedov.
  • Vsi gostje, ki po mnenju našega osebja, ogrožajo udobno bivanje drugih gostov, varnost ali varnost drugih gostov, sosedov, osebja ali lokalnega prebivalstva, bodo morali zapustiti prostore. Denarja se jim ne vrne. Od gostov se pričakuje, da bodo spoštovali druge goste, osebje, lokalno prebivalstvo in lastnino.

PLAČILA

 

PLAČILO IN REZERVACIJA

 

  • Sprejemamo kreditne kartice: Visa, Euro/MasterCard, Maestro.
  • Vila Emona si pridržuje pravico do predavtorizacije kreditne kartice pred vašim prihodom. V temu primeru si namreč zagotovimo, da boste ob prihodu lahko plačali polno vrednost vaše rezervacije.
  • Vila Emona si pridržuje pravico do spremembe tipa apartmaja opisanega v potrditvi rezervacije. Novo stanovanje je vedno v istem ali višjem cenovnem razredu. Gost nikoli ne bo plačal več, lahko pa bo bival v stanovanju višjega cenovnega razreda. Vila Emona bo to pravico uporabila le v nujnih primerih.
  • V primeru poškodb ali kršitev, vam bomo v 48 urah po odjavi zaračunali dobropis v višini škode, ki jo bo ocenil upravitelj.
  • Na dan odhoda prosimo, da sobo zapustite do 10:00 ure. Vaše bivanje v sobi po 10.00 uri se namreč zaračuna kot dodaten dan.
  • Vsi gostje morajo ob prijavi predložiti veljavno kreditno kartico, razen v primeru, da ste ob rezervaciji že posredovali podatke o kreditni kartici.
  • Vsi gostje morajo ob prijavi predložiti ustrezen osebni dokument s fotografijo (potni list ali osebni dokument). Turistična in promocijska taksa nista vključeni v ceno najema in jo je potrebno plačati ob prihodu:
  • 3,13 EUR/osebo /noč (18 let +),
  • 1,57 EUR/osebo /noč (7 – 18 let).
  • 0,00 EUR/osebo/noč (0 – 6 let)

POLITIKA ODPOVEDI

 

  • Za odpoved, ki se zgodi do 30 dni pred začetkom uporabe rezervirane storitve, bo Vila Emona povrnila 100% vrednost celotne rezervacije.
  • Za odpoved od 29 do 0 dni pred začetkom uporabe rezervirane storitve, Vila Emona zaračuna 100% vrednost celotne rezervacije.
  • Če se stranka po začetku storitve ne pojavi na cilju ali odpove aranžma, Vila Emona zaračuna 100% vrednost rezervirane namestitve.

DALJŠE REZERVACIJE

 

  • Popust v primeru daljšega bivanja pri nas:
  • znaša 21% v primer, da pri nas bivate od 1 pa do 4 tedne, potrebno pa je plačilo 70% akontacije;
  • znaša 50%, če pri nas bivate več kot 4 tedne, potrebno pa je plačilo 50% akontacije.
  • V primeru 100% predplačila vam nudimo še dodatnih 5% popusta.
  • Predplačilo se ne vrača.

OTROCI SO DOBRODOŠLI

 

  • Vabljeni vsi otroci.
  • En otrok, ki je mlajši od 3. let, biva brezplačno, če uporablja obstoječa ležišča.
  • En otrok, ki je mlajši od 3. let, biva brezplačno tudi v primeru uporabe otroške posteljice.

HIŠNI LJUBLJENČKI

 

  • Hišni ljubljenčki so dovoljeni samo v apartmajih: APP1, APP2 in APP3. Gostitelj ima pravico odpovedati rezervacijo, če gost pripelje hišne ljubljenčke brez njegove vednosti.
  • Hišnega ljubljenčka morate imeti ves čas na povodcu.
  • Hišni ljubljenček se zaračuna dodatnih 15 EUR/noč.
  • Hišni ljubljenčki ne smejo ležati ali spati v postelji in na sedežni garnituri. V tem primeru bodo namreč zaračunani dodatni stroški.
  • Za hišne ljubljenčke je prepovedana uporaba kakršnihkoli posod iz kuhinje.
  • Za hišne ljubljenčke se ne sme uporabljati brisač, ki na voljo gostom.

PARKIRIŠČE

 

  • Varovano, zasebno in brezplačno parkirišče se nahaja v sklopu nastanitve.